Info

Bestellen
U heeft uw keuze kunnen maken en wilt bestellen…
Om artikelen te bestellen klikt u op het product en vult u de gewenste hoeveelheid in. Als u vervolgens op het winkelwagentje klikt, wordt het toegevoegd aan uw winkelwagen.
Zodra u alle artikelen in uw winkelwagen hebt geplaatst, opent u de winkelwagen (rechts bovenaan de site) en volgt u de instructies om uw bestelling af te ronden.
Uw bestelling zal binnen 3 werkdagen verwerkt worden (indien van toepassing binnen 3 werkdagen na ontvangst van uw betaling)
 
Verzendkosten:

Nederland, België en Duitsland:
Brievenpost (envelop): €1,95
Pakketten tot 2 kg: €3,95 per pakket
Pakketten tot 30 kg: €7,95 per pakket
De verzendkosten worden automatisch berekend

Frankrijk, Oostenrijk en Denemarken:
Verzendkosten: €17,50 per pakket
De verzendkosten worden automatisch berekend

Italië, Spanje, Portugal, Zweden, Verenigd Koninkrijk en Ierland:
Verzendkosten: €27,50 per pakket.
De verzendkosten worden automatisch berekend

Wij versturen alleen binnen de EG


Betaalmogelijkheden
Betaling is mogelijk via iDeal, PayPal of creditcard of via vooruitbetaling via de bank.

U bent al klant bij ons?
Indien u al eerder een bestelling bij ons geplaatst heeft, kunt u uw bestelling in één keer achteraf betalen (op rekening). Wij sturen per mail een factuur, u dient deze binnen 14 dagen te betalen.

Leveringen buiten Nederland, België en Duitsland
Ook bestellingen voor levering naar landen buiten Nederland, België en Duitsland moeten vooraf betaald worden.
 

Verzending
Onze pakketten worden verstuurd per pakketdienst. Alleen zaden worden ook per post verstuurd.
Zodra het pakket wordt overhandigd aan de pakketdienst, krijgt u van ons hierover een bevestigingsmail. Van de pakketdienst krijgt u vervolgens een mail met daarin o.a. een track-and-trace nummer, zodat u het pakket kunt volgen.
Wij versturen alleen naar landen in de EU.

 
Groeigarantie 
Wij geven 100% groeigarantie in het eerste jaar op alle fruitbomen (met uitzondering van uitval door langdurige regenval, droogte of vorst en hagelschade).
Het gebeurt gelukkig zelden, maar mocht er toch, om welke reden dan ook, een boom doodgaan of niet uitlopen, wilt u dit dan binnen enkele weken melden. Dan kunnen wij ook nakijken wat de oorzaak zou kunnen zijn.
Wij willen dat de aanplant van de fruitbomen een succes wordt. Lukt dit niet goed, dan willen we graag helpen met het verbeteren, zodat het wel goed gaat.
De fruitbomen kunnen van het voorjaar tot juni uitlopen.

Hebt u in het verleden wel eens problemen gehad met het aanslaan van planten, neem dan gerust contact met ons op. Misschien kunnen we deze problemen helpen voorkomen.

Zijn er problemen met leveren, of worden de planten niet geleverd, u loopt geen risico, de evt. kosten zijn voor ons.

 
Nalevering & Retourzendingen 
Nalevering proberen we te voorkomen. We leveren uit voorraad en hierdoor komt het zelden voor, maar mocht er toch een nalevering nodig zijn, komen de verzendkosten voor onze rekening.

Het plantenbedrag van de nalevering zult u natuurlijk wel zelf moeten voldoen.

Retourzendingen: indien het plantmateriaal u niet bevalt, kunt u de zending retourneren en ontvangt u het gehele bedrag terug.


Veiligheid en privégegevens

Wij gaan zeer zorgvuldig om met uw persoonlijke gegevens. Wij leggen de persoonsgegevens onder meer vast voor acceptatie en uitvoering van de overeenkomst en relatiebeheer. We zullen nooit gegevens aan derden doorgeven. Ook hebben we een Webwinkel die gesloten en beveiligd is, zodat uw gegevens veilig  zijn. Zie onze privacyverklaring.